Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-03-27

Jobb, jobb, jobb och lite radiokarameller...

Jag ska försöka igen då...blev nåt knas med mitt inlägg så nu gör jag om det...

Har jobbat fyra nätter i rad och det är inget kul alls. Det är sällan vi har lite att göra på min arbetsplats (jobbar som sjuksköterska på en kirurgavdelning) men så har det varit nu dessa nätter och det är aptråkigt. Har fortfarande ingen riktig koll på vad man får publicera för bilder på sin blogg, men det är väl ingen fara så länge man anger källan eller?? Hoppas jag inte trampar på några tår nu eller blir nedskälld (HUGA) men jag måste bara få visa dom här...










Bilder lånade från www.bagarenochkocken.se

Visst är dom helt underbara! Vill ha allihop!!
Såg dom först på en blogg som heter Magnolia
där kan man titta på mycket fint så det är definitivt värt ett besök (eller 100.)

Ni får ursäkta layouten men det är inte så lätt detta....



Kram P.

Uppdatering:
Har ändrat lite i detta inlägg i efterhand, nu när jag blivit lite bättre på att grejja runt med layout o sånt...

Inga kommentarer: