Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-16

Upp som en sol o ned som en pannkaka..eller jäkla posten...




Beställde för ett par veckor sedan två kokböcker som jag velat ha länge.





Har sett att många beställt åtminstone den ena och varit lyriska...

Så kom då paketet....JIPPIE eller...nähä

Böckerna hade blivit skadade på vägen till mej...astrist..så nu ska de skickas tillbaka och jag få nya skickade till mej...så nu blir det till att vänta igen...

Hm... o jag som var så sugen på att baka nåt kul...nu får det bli kanelbullar på P:s vis istället...blir nog bra ;o)

Kram P.

Ps: Tack alla ni som lämnat små spår efter er, det uppskattas ska ni veta...

1 kommentar:

Living by Milla sa...

Tack för besöket och vad roligt att du gillar min ljuskrona !! Det är köpt på Sia för många år sen och är en stor favorit hos mig.

Vad trist med dina kokböker !

Ha en härlig helg!
Camilla