Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-06-05

Min egen blogspot för dagen...


Här är min bloggplats idag....myyysigt....kanske kommer det en liten kissekatt eller två och vill mysa med....

Kolla in kartongbiten längst upp till höger i bild, det är ett stort korsord jag fick av Ö för läääänge sedan. Det står där och väntar in pappa Leif som kommer senare i sommar...;o)




Gårdagens leftovers...mums...Spritsade några cupcakes först så fint, så fint...sen blev det bredspackling istället, men gott blev det :o) Tar nog ett tag innan man kan spritsa alá Blixman





Min fina mårbacka-pellis som jag ser om jag kollar åt höger...
Tänkte på en sak när jag skulle ta detta kortet..vad ska man fokusera på i denna bild?
Vill man vara negativ så tänker man; va fanken är det i bakgrunden, en jordhög och en haltande vedbod??? o vilken taskig kvalitet på bilden , o vad är det för skumt skåp pellisen står på, den kvinnan har ju ingen smak asså...jag tror attan att jag ser en skymt av en tvättställning med...en ful sådan...;o)

Är man istället positiv så kan man tänka;
Kolla vilken underbar blå himmel, o grönskan sen då...vad är det för vackra fönster pellisen står framför...och vilket praktexemplar det är...riktigt tjusig...o lyktan sen då... himla fin...:o)




Var bara tvungen att lägga upp dessa godingar oxå....undrar just vad du tänker lilla Leia-plutt...






Kram P.
En liten uppdatering; Hahaha...nu när jag sitter här o tittar på min fina pellis o sen kollar på bilden på bloggen så ser det inte ut som samma blomma ;o) Måste verkligen investera i en kamera!!! Mobiltelefon i all ära men ta bilder med den är ingen höjdare....Kram igen:o)

2 kommentarer:

svartataket sa...

jag hade inte tackat nej till den kakan :))

ANETTESHUS.COM sa...

Så flotte bilder! Skjønner godt at du koser deg med kake og blogg der! Og det lille underet på det siste bildet er jo så vakker!

Ha en fin helg!
Klem Anette