Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-07-22

Ny telefon :o)

Sony Ericsson c902


Hade väldigt gärna velat haft en i rosa, men då fick jag höra att det var 40-års-kris på gång ;o) Den fanns inte i någon annan färg än svart hos Telenor så jag får hotta upp den med ett eller några små klistermärken kanske ;o)
Ska försöka mej på att mobil-blogga lite sen med när jag lärt mej! Blir himla bra bilder med den, inte som en riktig kamera förstås men bättre än med min förra!
Nu ska jag ut på altan igen, det är ju fint väder som vanligt här nere på lilla Hawaii (Hasslö) ;o)
Kram P.

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Åh vad avis jag blir. Vill också ha en sådan. Det går ju att göra mycket för att få den lite roligare.
Hoppas att du har det bra!

Kram Ullis

Maria sa...

Men hallå där teknik Hulda;-)

Snygg telefon!

Ha det gott på Hawaii...

Kram Maria

Anonym sa...

Hej P (och Ö förstås)
Vår diskbänk är beställd via Kvänum och jag har ingen aning om vad den kostade, mer än att den var dyr, det kommer jag ihåg. Vi är nöjda med den, det är jättebra att där är kant upp mot väggen och mot sidorna (halva), det blir mycket lättare att hålla rent, plus att jag tycker att det är snyggt.

Anonym sa...

Och naturligtvis ska jag berätta så fort jag vet vilken tidning reportaget kommer att visas i.
kram