Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-08-25

Sista skiftet leka är nu murat.....

Ännu en sån där störtskön bild från ett bygge någonstans i Sverige;-), men när jag ser bilden vet jag hur skönt det va i höstsolen och hur glad jag var för att Robban hjälpte mig med att mura. Robban murade ju de första tre skiften härom veckan å då va jag hantlangare, men idag var det ombytta roller. Hur kul som helst att mura......:D.
Nu är det i alla fall så pass klart så att Anders (vår rör- och elektriker pulare) kan installera pump mm. Han kommer i nästa vecka.

/Det var Örjan som skrev.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så spännande att se allt ni gör, framför allt nu när man vet att det är så nära..
Pellan, jag blev riktigt rörd av vad du skrev till mig idag. DU är för snäll! Och sedan vill jag bara kommentera det du skrev om det här med awarder. Jag har tyckt, och tycker väl kanske fortfarande, precis som du, att det känns som en klubb för inbördes beundran och "hej och hå vad jag är bra". Men precis som du också skrev så blir man ju glad över att någon visar att de gillar det man gör. Och vad är det för fel på att sprida glädje? Men det kan ju bli lite mycket också..
Ha det så gott, vi hörs säkert snart igen,
kram