Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-08-18

Så fint!


Tänk om man hade hur mycket plats som helst...

Dessa spismoduler från Restart är bara så helt fantastiska.







Bilder lånade från http://www.italianbrands.se/

Lia i slappartagen

På tal om nåt helt annat; Hur avslappnad kan man vara som trött kissekatt? :o)


Kram P.

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Det vore inte helt fel med det i köket. Gillar ju kattens stil. Vår ligger nästan precis likadant just nu.

Kram Ullis

Maria sa...

Jag lever!!!

Tänkte bara att du skulle veta om du undrat var jag tagit vägen;)

Jag ser att ni jobbat med grunden, då blir det husresning snart. Du måste längta som en toka hi hi. Jag kommer ihåg det som igår. Vilken underbar känsla!

Du, jag och Ludde skulle behöva lite av din katts slappartag. Nu är det reserverna vi går på!

Kram Maria

Anonym sa...

Nu börjar det verkligen likna nåt!!, men varför kan jag inte kommentera på Örjans inlägg, här ovan??
Visst är det kul när man börjar se husets kontuerer. Alla sa till oss att plattan skulle se så liten ut, så jag blev förvånad över hur stor den ändå var:)
Jo du har har fattat rätt var den runda uteplatsen ska vara. Mellan garaget och pooldäcket. DÄr är stilla, insynsskyddat och mysigt. Jag vill ha många uteplatser i trädgården, så det kommer flera. JAg har nya roliga idéer med vårt trädäck, vänta bara...
kram