Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-09-18

Klickbara bilder!

Upptäckte att de bilder vi lägger ut i högerkant här på bloggen inte är klickbara. Så här kommer de i ett vanligt inlägg så de som vill kan klicka upp dem lite större :o)
Uppdatering: Så var det ju detta med höger och vänster, hahaha....vänsterkant menar jag ju!







Nästa vecka kommer förmodligen torntaket samt tegelpannor komma på!
Kram P.

8 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Tack för tippset...jag har inte fattat varför vissa bilder är klick bara och vissa inte...nu vet jag. Nu ska jag försöka plita ner utmaningssvaren ;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte
PS Vad har ni för (ca) färdigtdatum för bygget...?

Ina sa...

Så otroligt fint det börjar bli...
det är ett kanon hus... och så roligt att se när det växer fram.
När räknar ni att flytta in?

kram Ina

Tidsmästarinnan sa...

det är så himla häftigt att se hur huset växer fram!
Kram!

Anonym sa...

Bad det blir bra! det är bara att gratulera!

Anna-karin sa...

Meen jösses vilket bygge ni håller på med. Jag blir ssåååå avundsjuk! Jag vill också ha ett sånt hus:) Vad kul att du bjuder på eran resa! Vilken färg kommer sagohuset att få? Vad kul med en ny blogg att läsa:) //Anna-karin

Charlottas hemmaplaner sa...

Tjusigt! Nu fattas bara själva glasstruten!
Ha det så bra //Charlotta.

Stina sa...

Nää vad fint. Jag ser tornet! Där blir jag nog frisk igen. Eller hur?:-D Kramis

Pernilla sa...

Vad fint det blir! Och det är så komiskt, på översta bilden ser huset så litet ut, jag blev förvånad. På bilden lite längre ner när det är en människa med, då såg det inte litet ut längre. Vad ögat kan luras!