Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-09

Inga bilder nu heller...

Har försökt men är det inte ösregn och asmörkt så är det tjock dimma...Sorry!
Men nu är det taktegel på bägge sidorna :o)
Kram P.

8 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Grattis o den som väntar på något..ja du vet hihi.
Kramisar
Ann-Charlotte

Familjen Eriksson sa...

Jag med, men det ska bli så skoj.
Vilken tid dyker du upp?

Kram

Ann-Charlotte sa...

Jo da vi hoppas på en lugnare natt ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte

Stina sa...

Åhhh jag ser struten. Nää...där vill jag absolut bo.
Säg till när det slutat att läcka in. Puss

Ullis/Leva på landet sa...

Det ska bli skoj att se bilderna men jag väntar gärna. vilken otur med expansionskärlet. Blir ju så mycket vatten på en gång.


Kram Ullis

ColonialEast sa...

Halloj! Nu blir jag så nyfiken på bilder på huset! Fina bilder på tjejerna var det i alla fall. Kram på er!
PS. Kul det där med helg för byggare - tippen, städa ..... precis så är det!

Lillstuga sa...

Vad kul!! väntar med spänning på bilder!!
Kram Anna

Malin Winbladh sa...

Det är bra för spänningen att hålla oss på halster, men vem har inte varit trött som en gnu varje kväll den här veckan...
Hoppas du får en fin helg
Hälsar
/Malin