Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-05

Nu har familj och vänner åkt....

Amanda och Manne står framför tv:n och spelar Guitar hero som var en av presenterna, helkul. Själv sitter jag här och jäser. Vi bjöd på tårta och massa gotti gotti, ack vad mäktigt. Tårtan var väl inte riktigt i klass med Martha Stewarts finfina skapelse några inlägg ner men Amanda och jag blev rätt nöjda ändå :o)



Ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll, själv ska jag jobba.
Kram P.

11 kommentarer:

Desirée sa...

Tycker din tårta är nog så fin - och vilka söta tjejer!

Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Superfin tårta ju - vilka härliga dekorationer!
Rolig present tjejerna fick förresten, en sådan är jag nästan lite sugen på själv och rocka loss..hi hi...
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Det var jätteskönt att hon hittade hem. Jag tycker att er tårta var jättesnygg. Blommorna var helsköna. Vilka två snygga brudar det var på fotona. De blev toppen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Charlottas hemmaplaner sa...

Vilken läcker tårta! Sedan är jag även övertygad om att din var godare än Marthas. Amerikanska tårtor är snygga men INTE goda.
Ha en bra dag!
Kram
//Charlotta

På andra sidan väggen sa...

Vilken läcker tårta, och tjejerna likaså! Förstår att du är stolt :)

Du har så rätt, bloggandet ska inte bli en belastning. Håller med dig om att bloggkoll är bra, det spar verkligen tid när man vill kika runt och se nya inlägg hos favoriterna.

Hoppas att du får en skön måndagskväll!

Kram,
Ann

Karlsebakken 37 sa...

Mmm, den där tårtan kan jag absolutt tänka mig en stor bit av! Ville bara skicka över en stor kram och tacka för ditt inlägg och tips om kakal till vårt kök. Det verkar som att vi går på din bana...! Så underbart skönt att bara kunna slänga ut en fråga och få massa idéer och svar tillbaka - som dessutom är verkligehetsförankrade och lite kreativa! (till skillnad från alla inredningstidningar som ligger i högar runt om i huset..! ;)

Lösvirkesbyggarna sa...

Visst är det kul med Guitar Hero! Sonen och sambon är svårslagna, men roligt är det! : )
Kram Anna

Granne med Selma sa...

tack snälla för att du talar om det där med listan... ska se om jag kan göra något åt det... Lättare nu när jag vet om förstås
:-)
Kram Sussie

Lillstuga sa...

Vilka fina bilder på tjejerna!! Här har det kalasats på tårta i flera veckor nu. Edvin har fyllt år och alla kan inte komma samtidigt vilket leder till att Edvins mamma ätit lite för mycket tårta ett tag nu, känner mig nästan gravid igen, haha, måste ta tag i det snart, går inte att skylla på att jag nyss fått barn längre, har ju gått ett halvår snart!
Kram Anna

Malin Winbladh sa...

Jätte fin tårta till en söt 17-åring
Hälsar
/Malin

Familjen Eriksson sa...

Men, först nu såg jag tårtan. Den var ju jätteläcker!
Charlotta har säkert rätt dessutom. Din tårta är nog god också, inte bara snygg...

Kram
M