Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-03-18

Det funkar ju faktiskt...


Nu har jag fått till en liten lista med länkar, fantastiskt... Jag är ju helt grön på bloggandet så jag blir förvånad varje gång det funkar.Det är rätt roligt hur inspirationen rycker tag i en och vad det sätter igång för tankar. Såg den här på en av bloggarna och genast for tankarna iväg... Kan se mej själv i blommig sommarklänning strosandes runt i min naturligtvis underbara trädgård...letandes ägg i grönskan som mina frigående små hönor värpt i buskar och snår... lovely...ska bara bli klar med hus och trädgård först...sen ni...Korgen kan man beställa på www.cosas.se dom har en massa fina saker
Kram