Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-24

Go Perelli!

Sveriges bidrag är precis färdigsjunget och jag är kanske mogen nog att prata pension...;o) men lite stolt blir man.

Mycket skit får hon utstå stackars Charlotte men hon kör på...sätter på sej glamouren och sjunger brallorna av de flesta...och jag känner ju inte henne men har förstått att hon trivs jäkligt bra i gummistövlar på landet med...läste någon intervju med henne där hon sa ungefär; Detta är ju inte livsviktiga saker men jag har fått ett uppdrag av svenska folket, då är det min förbannade skyldighet att göra det bästa jag kan. (väldigt fritt översatt men jag uppfattade det så iaf)

O mitt i allt elände som sker i vår värld så tycker åtminstone jag att vi måste bejaka spektakel och glaumor för att kunna LEVA...så...


Go Perelli du äger....


Kram P.


Uppdatering; Jäla skittävling.....Men jag har alltid gillat Mååååltaaaa......;o)

Inga kommentarer: