Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-24

O en slank hon hit...o en slank hon dit....

Jo, som jag sagt förut så är detta med alla val man ska göra...phu...skitroligt men skitjobbigt, ursäkta min taskiga franska...
Dock inte fysiskt slitigt som allt arbete min älskling gjort med vägen ;o)
Vi har ju inte ännu valt kakel, klinkers, tapeter och sånt, har varit ute på nätet o kollat men får bara lätt andnöd...

DET FINNS JU SÅ MYCKET OLIKA....

Ena dagen ser man nåt snyggt; det ska vi ha...nästa dag; Nä DET ska vi ha...

Det finns ju många ute i bloggvärlden som har bestämt sej; tänker då främst på de som valt den slitna lantliga stilen, va skönt, de vet vad de ska ha!!

Medans jag bara halkar runt i inredningsträsket käns det som just nu ;o)

Nu är ju inte detta nåt RIKTIGT problem, o rätt angenämt egentligen.

O ja menar jag har ju detta snart hoppas jag;





Och den här snygga;



Och ni som läste förra inlägget förstår ju oxå att jag har den bästa sambon :o)
Vad kan gå fel liksom!!! (peppar,peppar)
Utom att det ser ut som om denna blandare inte får plats i huset, haha!


Kram P.
Som smygbloggar på jobbet kl 03 på natten!






2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Jag tror att det är bra att det tar lite tid när man skall bygga - så hinner man pröva alla ide´´er i huvudet först.

Jag har lagt upp lite länkar till TÄVLINGAR på min blogg - så du inte missar någon!

Kram Maud

Viveka Gulda sa...

Jag vet precis vad du menar... många val blir det... Men kul är det!
Tack för tipset om trädgådssalnag, men jag hittar ingen svart på den sidan du rekommenderade. Jag har mailat dem, så får vi se vad de säger.
kram