Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-26

Och Pellis jublar, jihooo...

Nu blir det badkarsbeställning pronto ;o)


När jag bestämt mej för vilket dvs.....det blir morgondagens surfämne...
Kram o godnatt från en lycklig snart mestadels blötlagd kvinna ....

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så spännande att få se ert hus! Du har ju kommit riktigt långt - badkar. Jag´vet redan vilket jag vill ha - om det blir något.

Gjutjärn med tassar. Orginellt va?

KramMaud

Stina sa...

Hahahahaha...tror jag dör av skratt efter din kommentar hos mig.
Är vi lika kanske? Puss på dig du!
Kram Stina

Gårdsromantik sa...

Då får jag kika in och se vilket du hittar!

Kram Maud

Viveka Gulda sa...

Tack för tipset om slang på Jula, ska kolla upp detta.

Maria sa...

Grattis!

Nu är det bara att välja och vraka i den uppsjö av härliga badkar som finns därute.

Jag är själv ett litet "badfreak"

Finns inget härligare än ett skönt, avkopplande, välgörande bad;-)

Kram Maria