Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-20

Perlan living


Hejsvejs!


Ett litet kort inlägg innan jag rusar iväg till jobbet och uppdaterar mina räddaliv-kunskaper.


Vill slå ett slag för en ny web butik som öppnat alldeles i dagarna http://www.perlanliving.se/


Det är Pernilla med bloggen Perlan som gett sig in på nätbutikeriet och hon har superfina grejjer. Inte så jättestort sortiment ännu men det som finns är väldigt najs. Jag får ju hålla på mej lite så är i nybyggartider men sen så;o) Och ni lyllosar som redan är klara med era drömhus, här har ni finfin inredning.


Jag älskar ju lyktor som ser ut som små hus och har alltid gjort o titta här då vilken läcker;

Bild tagen av Pernilla, Perlan living.

Ha en himla bra tisdag;o)

Kram P.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Har varit in och kollat - proffsig sida.

Kram Maud

ANETTESHUS.COM sa...

For en fin nett-butikk. Kjempe-lekkert design! Skal inn å kikke mer når jeg har bedre tid.

Klem Anette

Maria sa...

Tack för tipset. Jättefina saker.

Bra där med vägen och eken. Jag ser hur du kommer att sitta där i framtiden och titta på ditt vackra hus;-)

Kram Maria