Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-05-18

Wihiii......

Tack snälla Small Town Style för den här fina!!





Jag fick faktiskt gåshud på armarna när jag helt otippat såg vårt namn bland de Sara givit sin Kreativ blogger-award. Tack så jättemycket, det värmer ...Lite uppmuntran är alltid välkommet.





Nu ska jag/vi då bestämma vilka som ska få den av oss. Svårt att välja någon enskild, läser väldigt många bloggar och gillar de flesta. Studsar tillbaka den till Small Town Style förstås. O sen tre till då, hm...det får bli;


Snäckhuset ; som råkade ut för en hel del missöden men lyckades åstadkomma ett superfint hus ändå. Det ger en annan hopp om att hur jäkligt det än verkar så blir det ändå färdigt till slut. Men man undrar ju i sitt stilla sinne hur en del "arbetare" resonerar.

Hilleshög ; Får den för sina helballa snörlampor hon gjort helt själv, det kan man kalla en kreativ bloggare.

Humlebacken ; För att deras kök fick mej att våga stå på mej när det gäller skafferiet i köket.

Sen tycker jag att alla som bloggar är kreativa såååå egentligen vill jag skicka den till alla som inspirerar mej dagligen. Men eftersom jag själv blev så glad av att känna mej utvald så skickar jag den vidare till dessa tre (fyra)

Kram P.







3 kommentarer:

Stina sa...

Grattis!

Ha en bra dag gumman!:-)

Viveka Gulda sa...

Tack söta du!!
Vad glad jag blev att SmallTownSara valde dig för awarden, och att du sen valde mig!
Jag tror att det blir sådär när man gillar varandras stil, att man väljer varandra. Jag var nämligen inne på att ge dig en award också, för jag tycker att Tinnar och Torn, SmallTown och Colonial East är de roligaste husbloggarna, men så tänkte jag att du ju inte kommit så långt med ditt hus ännu.. men nu fick du ju den av Sara, det var bra!

ColonialEast sa...

Grattis till utmärkelsen! Kul att se bilderna från vägbygget. Ni bugger verkligen från "grunden"!