Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-06-06

Jag var tvungen...

Godmorgon alla glada, snart är mitt pass över o jag får åka hem:o) Var tvungen att lägga upp denna bild. Visst är handfatet helt underbart?


Bild från www.livingetc.com

Kram P.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad är det för konstiga arbetstider du har? Jobbar du inom vården?
Mycket lättare att kommentera nu, tack!

Ann-Catrin sa...

ja du det v ar et otroligt vackert handfat!!.. som en dröm!

Kram A-C

Stina sa...

Det där vill jag ha sedan. Kom ihåg det!;-)
Puss

Anonym sa...

tack för awareden, hade jag helt missat =) Blir så när man har flyttat in.. bloggen blir lite i andra hand jämfört med innan... =( TACK så mkt iallafall! kram!!

Stina sa...

Moahaha...bikinifrågan ska jag ta en gång, vet du. Tack för den! Kramis

Taklyftet sa...

Underbara bilder på badrums miljöer du visar. Hoppas att du har fått njuta av solen och inte bara jobbat.
Kram Jenny