Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-06-02

Nu har jag beställt 3-kammarbrunn

Jag går och klurar på hur jag ska få till avloppet enligt den VA-utredningen som en av kommunen godkänd hydrogeolog gjorde åt oss å som vi också fått godkänd. Den var jättebra att ha som stöd när jag beställde 3-kammarbrunnen hos Granngården i förra veckan.Köpte deras infiltrationspaket, men fick beställa lite mer rör eftersom det bara ingår två fördelningsrör om 12,5 m och vi ska ju enligt utredningen ha fyra sådana.

/Örjan

2 kommentarer:

Viveka Gulda sa...

Hej Petronella
Däckstolarna är från en dansk möbelfirma, kommer inte ihåg vad den heter, det var en annan grej som var från Jysk, en vedkorg i gummi.. men jag visade dem i samma inlägg.

ColonialEast sa...

Hejsan! Vilka fina badrumsbilder nedan. Bra mycket roligare att planera badrum än trekammarbrunnar, VVS och såna saker tycker jag. Kram!!