Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-07-30

Fin present....

Nu har svärfolket/föräldrarna rest hem till Gotland igen....:0(

...när de kom hade de med sej den här fina...


Jag blev himla glad för den...ni som läst tidigare kanske kommer ihåg den här historien och förstår varför jag blev lite extra glad... ;o)

Sen kan man bli ännu gladare om man fyller den med lite smaskiga hallon...och ett par vilsekomna krusbär...
Det får bli allt för denna gång...det blir lite glesare mellan inläggen nu när det är högsommarvärme och semester.....

Just det, en sak till, ni har väl inte missat att Perlan Living har sommarREA!!

Kram P.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också en sådan, eller två om jag ska vara noggrann. I gamla sommarstugan hade vi dem som papperskorgar.. Nu står de nog i garaget, får nog hämta ut dem, de är himla söta.

Gårdsromantik sa...

Så mumsigt med hallon och krusbär. Maken är som galen i krusbär och kollar busken varje dag - men här dröjer de nog minst en vecka.

Kram Maud

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken fin present. Tänk vilket gott innehåll dessutom.

Kram Ullis

Anonym sa...

Hej!

Vad fin present!

Mmmm så gott med hallon och krusbär.
Vi har jätte mycket björnbär och MASSOR av blåbär jag plockar varje dag och Matilda äter så det sprutar ur öronen på henne.

Kul att du gillar min banner eller vad man kallar det på Matilda. Jag gillar den själv jätte mycket.

Jo, det där med att fynda på loppisar. Jag har sprungit på loppisar hela mitt liv så övning ger väl färdighet. Men jag vet många som har falk ögon och gör fynd så att man blir grön av avund.
Jag skulle vilja besöka loppisar i Texas och California. Det måste bara vara så kul!

Ha det gott i sommaren.

Kram Bodil.

Tidsmästarinnan sa...

vad kul att hitta hit - jag fann denna blogg hos Viveka på Humlebacken!
Jag kommer tillbaka - lycka till med bygget!

Beas sa...

Men jag känner ju så väl igen mig i det du skriver ju. Och känner igen samma sorts dukar, samma typ av semesterfunderingar och samma BYGGSTÖK (puh...ska det någonsin bli klart här hemma undrar jag ibland)...som hos mig själv. :-)

Nu blev jag lite bärinspirerad och ska gå ut och plocka röda vinbär medan maken gör klart det sista inför vår lunch här hemma.

Kram Bea

Morkullan sa...

Jättefin - det är så mysgt med bär och sommar.....
Sådan får jag nog fixa sedan!

Kram
Ina