Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-08-24

Ikväll e det dags...

Då börjar jag min första dag efter semestern. Kan tyckas att jag haft semester länge, men jag började den ganska sent med. Hur känns det då...vet inte ännu.
När man börjar jobba efter en längre ledighet så blir det så tydligt vilken fantastisk anpassningsförmåga vi människor har...
Man intalar både sig själv och andra vad skööönt det ska bli med rutiiiner igen, tycker man verkligen det eller är det bara bullshit...
Just det här året hade jag gärna sett att både jag och Örjan haft semester hela hösten, av förklarliga skäl...men det går ju inte ;o)
Kram P.

Inga kommentarer: