Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-08-29

Vi ändrar oss hela tiden!

Från Maroc på Skånegatan kommer detta kakel som jag fastnat för, ska försöka kolla in det live imorgon.

Bild lånad från A beautiful living
Hade tänkt vitt först men...näää...tror jag vill ha lite färg iallafall. Sen har vi ändrat oss angående bänkar. Vi kommer inte att gjuta egna i betong. Anledningen är att det verkar svårt att få det riktigt bra. Sen blev jag lite osäker på om det skulle bli för mycket fabrikslook på det. Det vill jag absolut inte. Så det som är det senaste är bänkskivor i trä, har inte bestämt vilket träslag ännu.

Diskbänken kommer vi att beställa från Landskrona Rostfria imorgon.
Kan tyckas att vi har lite svårt att bestämma oss. Men kul är det iallafall:o)
Kram P.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var är det ni bygger egentligen? :) Verkar vara nära oss i Skåne ju hihi

Mrs Small Town sa...

Det här med ambivalens verkar komma som ett brev på posten när man bestämmer sig för att bygga.

Jag tycker att jag är relativt fast och beslutsam, vi vanliga fall. Nu velar jag fram och tillbaka i nästan alla beslut vi tar...

Men det är väl för att vi vill så mycket och vill att resultatet ska bli perfekt :-)

Ha en bra dag!
/Kram Small Town Style

Rosenholm sa...

Åh vilket fint kakel! Jag vet, det är så svårt att bestämma sig. Egentligen skulle man ju vilja kunna ha flera olika stilar på samma gång just för att det finns så mycket snyggt. Lycka till i varje fall :-)/Bärbel

Morkullan sa...

Låter som mig när jag skulle bestämma mig för köket... var helt klar med vad jag skulle ha - sedan ångest... sedan så blev det det som jag valde från början.... *ler*

Gillar ditt kakel - det var jättefint.

har ni fått husleveransen?

Kram Ina

Desirée sa...

Tittar in och önskar dig en härlig helg och ett stort lycka till med allt runt er nu! KRAM

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar kaklet. Det är bra när man har lite tid på sig så man hinner fundera några gånger innan det slutgiltiga kommer. Håller tummrna för er.

Ha en bra helg!
Kram Ullis