Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-09-16

Utmanad...

Har fått en utmaning av Sara på Small town style som jag nu tänkte försöka svara på :o)

Vilken mat äter du ofta? Min sambos goda mat, själv kommer jag knappt ihåg hur man kokar ett ägg längre ;o)

När du är på kalas är du den personen sitter eller hjälper du till ? Det beror alldeles på vem jag är på kalas hos.

Var sitter du helst och bloggar ? I soffan eller sängen, men halvliggande då!

Köper du ofta trisslotter ? Nej. Men vi spelar veckolotto :o)

Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne ? Grinda vildmarkscamping slår allt, det som saknades var min äldsta dotter! Jag, örjan,Manne och Amanda tältade där två veckor en sommar för några år sedan. Såå himla mysigt. Rekommenderas!

Vilken kanal tittar du mest på ? Hm...det är nog 4:an tyvärr. Avskyr reklam!! Men jag fattar att det måste finasieras på något sätt.

Klädbutik ? Eh...inte många...Alla som har REA!

Inredningsbutik ? Tja...det är nog Ikea måste jag säga...

Godis ? Ja ibland men hellre cashewnötter, älskar dem.

Stad ? Skulle gärna vilja se New York, annars helst inte!

Dryck ? Just nu min äppeldricka ;o) Jante kan slänga sej i väggen!!Annars vatten, helst bubbligt.

Tv-serie ? Dexter, Desperate housewives, Lost

Träning ? Usch och fy....

Bakverk ? Skulle vilja hinna baka mer...

Kaffe ? Jobbar inom vården ;o) Always a cup near by! Inte så bra kanske.....


Skulle vilja veta lite mer om dessa 3 bloggare:

Anna med http://hojenslillstuga.blogspot.com/

Ina med http://morkullan-otterslatt.blogspot.com/

Maria med http://adriansbacke.blogspot.com/

Egentligen är jag nyfiken på många fler bloggare men dessa har ännu inte fått denna utmaning tror jag!

Ni ser väl att det kommit nya bilder på huset i vänsterkanten ;o) Nu är vindskivorna uppe!

Mina muffins som jag bakat till snickarna fick jag ta med mej hem igen. Skyll er själva, mjehehehehe.......

Kram P.

1 kommentar:

Lösvirkesbyggarna sa...

Vad kul att få veta lite mer om människan bakom tangentbordet!
Kram Anna