Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-29

Ha ett bra veckoslut och en toppenhelg alla :o)

& akta er för spöken...mohahahahahaha...
Kram P.

10 kommentarer:

Familjen Eriksson sa...

Nämen, där är ju Pumpahuset!

Har Örjan byggt klart det i veckan, eller? ;)
Lundinskan kommer att skratta gott.

Ha en trevlig helg ni också!

Pös o kräm!

Anonym sa...

Underbar bild, är den från er tomt eller, har ni snickrat hela veckan på den?
Ha det bra själv, och det är du som ska akta dig, här nere finns inga spöken:)

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Det ligger en award til dere på siden min i dag!

God helg til dere også:)
Klem Anette

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Award til dere på siden min i dag ...

Klem Anette

Maria sa...

HA! Jag visste det! Jag var inte helt ute och hojjade den gången för länge sedan när jag min korkskalle på fullaste allvar skrev en kommentar till Örjan och frågade om pumphuset han berättade om skulle bli ett växthus för pumpor!

Vilken idiot jag är! Nu förnedrar jag mej själv ännu en gång;)

Nu tycker jag att Ö ska plantera en liten pumpplanta vid pumphuset som han döper efter mig;)

Tjoflöjt och krämisar förstås:)

Anonym sa...

Så gulligt! Tycker absolut att ni borde pynta det lilla huset lite extra nu när det är pumpatider.
Happy Halloween!
Kram //Charlotta.

Maria sa...

Hi hi du är (en) KNATTE;)

Kolla hos Malva får du se!

Krääääääm

Ann-Charlotte sa...

Hahahhahah vilket härligt pumpahus!!!!!
Happy Halloweeen Kramisar
Ann-Charlotte

Anonym sa...

Vilket sött pumpahus!
Ett sånt skulle man ha på gården, tänk dig vilken uppståndelse.
Ha nu en trevlig helg men vi kanske "ses" innan den är slut.:)
Kramar
Kristina

Anonym sa...

Hej igen Rapunzel!

Du har en award att hämta hos mig om du vill.
Kram
//Charlotta.