Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-28

Roligt besök!

Idag har jag haft besök av min blogg-syrra Maria (Lundins nya hus)och hennes dotter Alexandra. Igår mådde jag pyton o trodde inte att det skulle funka att ens ta sej ur sängen men idag har jag varit lite piggare i allafall. Trots att GPS:en envisades med att de skulle till Källarvägen (?) i Rimbo så hittade de rätt på en gång. Det måste ju varit min alldeles förträffliga vägbeskrivning, hehe...
Eftersom jag var så seg i kolan idag så blev det inga bilder tagna av mej. Men efter tips från Lundinskan att man kan "save as" från andras bloggar snor jag nu rakt av en bild från hennes ;o) Det var alltså de två brudarna till hö på bilden som var hos mej idag.



Jätteroligt att ha er här tjejer! Ni är så välkomna igen!
Kram P.

7 kommentarer:

Vimsingen sa...

Vad kul att ni funnit varandra i verkliga livet!
/Vimsingen

Maria sa...

Tack för senast;)

pös å kräm

ps. sitter i mitt "porrvardagsrum" i mina nya gummistövlar! Inte för att jag är kinky av mig utan för att jag tycker de är så fina och rena;) Måste börja vänja mig med tanken på att de skall bäras utomhus och skitas ner! ds.

Familjen Eriksson sa...

Vilka snyggingar du hade besök av då...

Pös & Kräm

Anonym sa...

Jag säger det igen, jag blir lite avis, vill ju också se i verkligheten...
Lampan i skafferiet... var tvungen att gå och kolla, hade ingen aning... Det var nog det första jag inte har haft en aning om när folk frågar... Jo det var en vanlig FUL vit rund glasplafond. Det som är super med den är att den tänds med ett rörelserelä, så man behöver aldrig tänka på det. Finns säkert snyggare, men vi har inte tagit något beslut här, utan bara överlåtit på vår snickare.
Ha det gött
kram

Karlsebakken 37 sa...

Åh vad mysigt ni har det då - när kommer ni till Tønsberg då!?!? Krya på dig, kram kram!

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Tjoho!

Har du aldrig hört talas om låskylskåp!!!? Ha, ha! Ska sanningen fram hade jag inte heller det, tills för några dagar sedan. Jag drömde nämligen härom natten att det hade varit suveränt och på morgonen tänkte jag att jag skulle ta patent på min smarta insikt. Men oj, vad jag sket mig när jag började kolla på nätet. Först hittade jag ett hos ett företag som heter Norcool.se, därefter hittade jag ett hos IKEAAAAA!! Sen slutade jag av förståeliga skäl att leta:-)

Jag tror stenhårt på att kylskåpslådor, walk-in-skafferi och dubbla diskmaskiner kan förändra mitt liv. Till det bättre. För djupt, djupt, djuuuupt där inne har jag också en liten, liten pedantiskt ådra. Tror jag.

Kram
Leena

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Såg nu att jag hade skrivit LÅSKYLSKÅP! Hahaha, LÅDKYLSKÅP heter det ju, för bövelen.