Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-16

Min kompis


När det bara regnar är det mysigt med en kurrande kompis

12 kommentarer:

Charlottas hemmaplaner sa...

Gulligt! Jag har två kurrande kompisar som jag älskar. Huset är inte komplett utan dessa gosedjur!
Kram
//Charlotta.

Maria sa...

Hola,

tebax nu. Trött jag är på allt fläng. Vill liksom bara få vara hemma och njuta. Nu har jag en seg period framför mig med en massa mässor och resor. Det lugnar ner sig i mitten på November.

Vad duktig Ö har varit på sistone. Och vad kul det är att läsa även hans inlägg. Ludde tror jag aldrig jag skulle få till något sådant (att blogga alltså)

Vilken av alla missar är det? Ser skönt ut. För missen alltså;) hi hi

Kram kram Maria

Anonym sa...

Eller hur! Jag har just bett maken tända i kakelugnen, slagit upp ett glas rött, och ni ska jag bara hämta någon av katterna att ha i knät... mysigt. Din katt ser urgosig ut, vad heter den. KAn du inte presentera alla dina katter här, så att vi lär känna dem?
kram

Taklyftet sa...

Det ser så skönt ut, katter är bara för underbara och får en att stressa av. Jag har två styck och kan inte tänka mig att var utan dem.
kram Jenny

Desirée sa...

Kurrande kompisar är bland det bästa som finns! Mindre kul med 6 kurrande kompisar i sängen, lite svårt att sova. Men..finns det hjärterum så finns det stjärterum...=)

Ann-Charlotte sa...

det där ser mysigt ut!!! Jag hörde att internet shoppingen inte gick så bra..ibland blir man tokig det håller jag med om.
Kramisar på er!
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

Tack tack!
Ha en finfin helg ni med ;)
Kramisar
Ann-Charlotte

Desirée sa...

Njäää...ingen fångst hittintills, kanske ska gräva en varggrop istället?! =)

Kram och önskar er en härlig helg!

Lillstuga sa...

Vad mysigt!!
Ha en skönt helg!!
Kram Anna

Vitudden sa...

Hejsan!

Ville bara kika in och önska er en trevlig helg!

Ulrika

Anonym sa...

Åh, där hade vi en som såg ut att njuta!!
Tack så jätte mycket för grattishälsningen av vårt tomtköp och jo, okej då, liiite glad är jag nog;-) Nej, jag bara skojar - jag är helt GALET glad och alldeles euforisk - fatta att vi har köpt tomt!! Åh, vad kul!! Jag har ritat husritningar sedan jag var 14 år så man kan nog lugnt påstå att det är en liten dröm som går i uppfyllelse...
Ha en toppen skön helg!!
Kram

Anonym sa...

Hejsan, visst är väl katter underbara??
Jo, jag kan hålla med om att tomten ser enormt mini ut nu. Jag kan inte riktigt se att det stårr ett så pass stort hus där. Min hjärna kopplar inte riktigt det.
Vi tänker inte bygga ngt nytt där utan till våren kommer jag att lägga ut tomten till försäljning, finns ingen mening med att ha den kvar där.
Lycka till med ert fina hus.
Kramar
Kristina