Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-25

Måste tipsa!


Kolla in hos Perlan living...hon har just nu outlet i butiken!!!!

Länge har jag fnulat på pannkaksskålen men tänkt att näe...kan inte nu innan huset är klart...men nu kunde jag bara inte låta bli...från 235kr till 119kr...VA???

Så nu e lite kul grejjer på väg hem till Kattnäs :o)


Bl a denna fina:o)

Bild lånad från Perlan



Kram P.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken himla fin pannkaksskål! Ska genast in på Perlan Living och se om jag kan hitta något jag me´!
Ha en skön helg!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för tipset. Ska genat kolla in vad för kul saker som finns.

Kram Ullis

Lillstuga sa...

Har inte hunnit med at skriva tidigare men såg att ni varit i Borlänge! Där har jag bott många år och det är ju inte så långt från Falun där vi bor nu. Kul att ni trivdes och eftersom hon klarade körkortet så kommer nog Borlänge alltid förknippas med något positivt.
Känner precis som du om Leila men på nå vis så blir man att må bra av att titta på henne.
Kram Anna från ett blåsigt Falun

StrandviksVillan sa...

Jag veeeet, kollade i går och det fanns hur mycket som helst som jag vill ha hos Perlan!
Tror att jag kommenterat här förut... Vi önskar oss också ett sånt torn, har redan funderat ut var det ska vara ;) Fast jag har ju visserligen funderat ut hur huset ska renoveras och vi har bara bott i det två år...hehe!

Er bloggträff lät så himla mysig så man blir lite avundsjuk. Har läst om den på de andras bloggar också. Där jag bor känner jag bara två andra bloggare, alla andra bor mycket längre bort (så vitt jag vet).

Jenni - Snickarsbacken sa...

Ert hus ser ut att bli som en dröm!
Verkligen underbart!
Kram Jenni

Maria sa...

Ha ha, tydligen så var jag lite shlirig igår kväll;)

Just nu är jag inte "bara vanlig mätt utan pröpmätt" som korvmoj hassan sa en gång när han skulle beskriva sina stora portioner.... fattaru?

Oj kanske lite shlirig nu me;) Måste skärpa mmej.

Hoppas din förkylning viker ner sig.

Hej hoppsansa från lilla ja;)

Maria sa...

Ahhhh glömde berätta att jag minsann också fyndat hos Perlan...tror jag om jag gjorde beställningen rätt vill säga;)

/kraaam

Maria sa...

Skrev jag att jag var jag i kommentaren ovan?

/Yster

Familjen Eriksson sa...

Hmm, allt jag ville ha hos Perlan var slut :(

Har just sippat lite vitt och tittat på Stjärnor på is. Det hade varit roligare om VI hade sett istället för bara jag...

Jag är bra sugen att dra till Rimbo i veckan när Maria ska till dig... Synd att jag måste jobba.

Puss o Kräm! ;)

Mrs Small Town sa...

Jag måste bara lite snabbt lämna en kommenter hos dig ikväll. Jag läser ofta men är tyvärr dålig på att lämna kommentarer efter mig...

Men jag vill bara skriva och säga att jag känner igen den där "bygg-blues:en". Tider då man tycker att allt går i ultrarapid. Tålamod är inte min starka sida. (Finns det inget bra ordspråk om tålamod nu igen... *hmmmm* nej inte ett ens ett bra ordspråk ang. tålamod kan jag komma upp med...)

I vilket fall som helst STOR kram på dig Petronella **ler**

/Sara Small Town