Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-31

Måste tipsa!


Det finns en blogg som BARA handlar om jul :o)



Bild lånad från http://www.skrattbloggen.se

Kram P.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja stackars grisar....
Ha en härlig Halloween!
Kram Malin

Lillstuga sa...

Grattis till de fina utmärkelserna!!
Kul med en blogg om bara jul!! Hur går det med bygget?? Är nyfiken nu!!
Kram Anna

Familjen Eriksson sa...

Utmaningen avklarad och avhandlad i bloggen! :)

Jag hoppas att du inte blev dödligt sårad över att inte få "In my heart"-awarden av mig... Du och Lundinskan är ju förevigt fastbrända i mitt hjärta ändå och det hoppas jag att ni vet utan awarder. :)

Happy Halloween o Pumpakräm!

Familjen Eriksson sa...

Förresten, kan inte Örjan göra den där 7 utmaningen också?!?

Härmed utmanar jag ÖRJAN!

Kram på dig Ö

Anonym sa...

Ha, klart att du ska ha soffan till vänster, tror du Ludde och Örjan kan dela på den högra så sitter Micke och jag på golvet?
Lovar att bjuda på god mat och gott vin!
Välkomna!
kram

Anonym sa...

Kommer ni bara ner, så lovar jag att ordna klappstolar eller nåt att sitta på, eller kanske inte du behöver hela soffan...???
Helt ärligt, så är ni supervälkomna!
Anytime
kram
V