Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-10-31

Snörvel!



Jag fick en till hjärte-utmärkelse med den här fina motiveringen;

Petronella (Tinnar och Torn) Pellan, pellis, Törnrosa, Rapuntzel, Knatte, Snövit (ny) Kärt barn har många namn;) Har man en gång träffats så blir "bloggrelationen" genast mycket personligare och djupare. Pellis sitter säkert;)
Tack Maria, min bloggsister (Lundins nya hus), nu blev det lite tårögt och snörvel här borta i Sagoland :o) O självklart studsar den raka spåret tillbaka till dej...
Kram P.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Micke och jag sitter här och funderar på var ert hus ligger, alltså var ni bor..? Har du berättat det någonstans i bloggen eller är det hemligt??

Familjen Eriksson sa...

Bloggberoends sucks ibland.

Jag vaknade klockan fyra imorse av diverse ljud. Första tanken var: Hmm kanske ska se om det hänt nåt på bloggarna.
Nu gjorde jag inte det för det kändes för sjukt, utan låg kvar och vred mig en timme i sängen innan jag somnade om.

Vinterpuss