Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-12-17

Vill bara säga...

...att det är lugnt med stressen. Inser nu efter det att vi fått lite tröstande kommentarer och uppmaningar om att ta det lugnt att vi framställt det som att vi stressar ihjäl oss. Så är absolut inte fallet :o)

Allt är naturligtvis jättespännande och visst blir det akuta utryckningar med inhandling av diverse saker som saknas. Men både jag och Ö tycker det är bara roligt. Däremot hinner vi inte med allt annat som vi brukar. Utan vi känner ju verkligen av att det är på upploppet vi befinner oss nu. Men det är en positiv stress (än så länge)

Men TACK igen för er omtanke, den värmer :o)

Kram P.
PS. Imorgon kl 11.00 får ni gärna knipa med tummarna :o)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Självklart håller jag tummarna för er imorgon.Tror att det kommer att gå jättebra.Lycka till.
Ha det!
Kramar Helena

Pernilla sa...

Skönt att höra! Och det är väl helt rätt inställning!!! Det är något övergående och det är stressigt just nu, men för en god sak. :)

Och tummar kommer att hållas - garanterat!

Anonym sa...

Hej!

Bra att ni har rätt inställning. Nu är målet nära och det är bara att lägga in en spurt för att slutföra allting. Sedan måste ni unna er att softa riktigt ordentligt. Bra att julhelgen är lång i år!

Själv är jag helt slut. Går planlöst runt i mina fina nya hus och vet liksom inte vad jag skall börja.

Kram

//Charlotta.

Skriver detta sista dagen på jobbet. Blir utan internet ett tag nu. Jobbigt!!! Men - I'll be back! Snart hoppas jag.

Maria sa...

Hej hopp, galopp. Såg hästen idag och tänkte på dej;-O

Låter ju skumt men så var det ju sagt!

Fattar inte att det är imorgon redan, och du din rackarehar varit snål med bilder här på slutet. Klart jag håller tummar, tår och knäna. Har sagt det förrut. Folk undrar varför jag går så konstigt..hihi.

Jaså du gillade lyktan som Viveka visade..ha tänk att jag tänkte på dig när jag såg den. Den skulle Maja G gilla. Fasen skrev jag inte det hos Viveka för förresten??? Appropå Viveka....fick du åxå ett???

Nej men lycka till då i ert "villervallalyckorusheltsaligahallelujahmomenttjoflöjtvadlyckligaviärjustnudåviärsånäranära" rus...Puh!

Kramis

Anonym sa...

Tur man är ledig i morgon så att man kan hålla tummarna ordentligt:)
kram

Karlsebakken 37 sa...

Klart vi håller alla tummar vi kan hitta!!! Jag ska bara skriva färdigt en project assignment och en statusrapport imorgon så jag har GOOOOOTT om tid att hålla tummarna för dig vännen. Lova att du uppdaterar oss på hur det gick så snart ni är klara!

Massa kramelurar "dossi"

Kryddorna sa...

Vilken bra blogg:) Sjyssta bilder på Byggnaden!

kryddiga Johan

Lena sa...

Håller med ovanstående talare, mycket fin blogg! :)