Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-12-16

Jag tror de luras jag.....

Först räckte inte kaklet i varken badrum eller toalett...sen ringde MålarHenrik i eftermiddags och sa att tapeten i vårt allrum inte räcker....hmmm....konspirationsmisstankarna börjar mala...jag tror huset är STÖRRE än vad de sagt!!!

TACK alla för hejarop och snälla uppmuntrande kommentarer. Försöker hinna runt till er i stressen men ni får inte bli syrak om det är lite dåligt med avtrycken. Det är som sagt mycket nu...o jag vill inte ha magpaj ;o)

Kram P.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt, ni ska bo i det där huset, troligen, i resten av ert liv. Det blir inte bättre för att ni stressar ihjäl er. Men jag fortsätter att hålla tummarna:)

Anonym sa...

Jag har en utmaning till dig på min blogg::::)))))

Maria sa...

Behöver ni två tassar till???

Säger som Viveka, tat lugnt i stressen, allt löser sig till slut.... men shit vilket strul.

Akta magen nu sislesis.

Kram

Maria sa...

Ja men jaaa, självklart kan vi träffas i mellandagerna!

Herregud känn ingen stress över att träffa mig mitt i allt annat stress. Tat lugnt, det får bli när det blir;-) Love you ändå vet du ju.

Alltså, vad coolt att vi allt som oftast lyckas skriva på varandras bloggar samtidigt! Är vi tvins eller är vi tvins:-O

dedudin....hahaha KLOCKRENT!

De du din sisterister

Maria sa...

Fasen glömde säga gonatt ju.

Måste sova ska upp tidigt på bläigt frukost möte på andra sidan stan. Typ Solvalla var det.

Och jag vet att TWIN stavas med W men ibland går det undan.

mintica. Fri tolkning på den du;-)

Sov gott akta katarren!

Anonym sa...

Hoppas att det nu löser sig med alla tapetrullar och kakel.... och som de andra säger: TA DET LUGNT! Förstår om ni verkligen vill ha allt färdigt NU, men ni ska ju ändå bo där resten av ert liv (förhoppningsvis väl?!?)och vad gör en dag eller två då...

Jag tänker på er och hoppas att flyter på smidigt och snabbt nu de här dagarna!
Kram

Familjen Eriksson sa...

Men du, det fixar sig!
Ingen panik. Kör tio minuter av meditation (typ) så kommer allt kännas bättre. Djupa andetag.

Kram