Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-06-26

Fin brevlåda och missad tävling!!

Nu har vi fått vår nya adress. Så hittade vi en fin brevlåda på blocket som Ö är och hämtar idag ( har lånat bilden av annonsören)
Har 2 nätter kvar att jobba sen blir det lite ledigt igen. Skönt!!

Man blir lätt datum och dagvill när man jobbar natt. Imorsen var jag ute en sväng på bloggkoll när jag kom hem. Eva med Blixman blogg som är helt sjukt bra på att fota hade en tävling. Man får inte använda hennes foton men nu fick man göra det för att länka till tävlingen. Jag snurrade till det o trodde tävlingen redan var över, vilket den inte var :o( Så jag missade att lägga upp bilden på bloggen. Skitsur på mej själv, ja så är det ibland. Klicka in och kolla, hon fotar bla cupcakes som är helt underbara!!!!

Nu blir det snabbdusch o sen iväg till jobbet !

Kram P


4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha precis en sådan brevlåda ska vi köpa fast vit med grå text... konstigt att man kan tycka så lika.
Ha det bra!
kram

Ullis/Leva på landet sa...

Postlådan är jättefin. Gillar Brukas saker och har en brödburk i samma stil. Kul att du hittade in till mig igen och tack för den gulliga kommentaren. Lägger till dig också i min länklista.

Ha det bra! Kram Ullis

Stina sa...

Snygg låda! Kramis till er!

Stina:-)

Anonym sa...

De postlådorna är så fina. Jag har själv den mindre varianten i vitt som jag har våra räkningar i. Hälsningar Sandra