Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-07-16

En snygging till!!

Skrev ju häromdagen att jag inte hittat någon snygg handdukshängare att sätta på väggen utan skulle ha en på golvet. Men nu så satt jag med yngsta dottern i väntrummet hos tandläkaren iförrgår och bläddrar i en tidning och får syn på den här. Assnygg tycker jag!

Kostar 559kr från www.vackerthem.com




Fin toarullshållare i samma stil 159kr




Handdukstork modell mindre 259kr


Alla bilder lånade från www.vackerthem.com

Kram P.

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Jättesnygga tycker jag. Praktiskt när man kan hänga flera handukar på samma. De skulle jag kunna tänka mig att ha när vi gör om i badrummet.

Kram Ullis