Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-07-12

Snygg handdukstork!

Just nu lutar det åt en sån här fin handdukstork i gjutjärn. Har inte hittat något jag vill sätta upp på väggen ännu iallafall. Dessutom är de handdukstorkar man hänger på väggen HUTLÖST dyra. Denna kostar 850kr på Qvesarums byggnadsvård.

Bilder lånade från www.qvesarum.se


Kram P.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej
oj åååååå vilken fin handdukstork,,själv har vi så litet baddrum så någon sådan får ej plats,, annars hade jag velat ha en sån

Ullis/Leva på landet sa...

Handdukstorken var så snygg. Kul att ni hittade en kran i alla fall när det inte blev något badkar.

Ha det bra!
Kram Ullis

Stina sa...

Men korven! Man kan ju inte kommentera det sista inlägget ju.
Prutt!

Jo, jag har så många sjukfel jag vet du. Det är inte konstigt att det tar tid att fatta vad det nya kan vara.
Så blir det när man råkar ut för bilolyckor som ung.
Eller så är det för att jag är så knäpp. Visst?
Kramis