Välkommen till oss

Här kan alla som vill följa vårt bygge och våra tankar kring det...resan har bara börjat...

Vi blir glada för varje liten kommentar vi får så lämna gärna en innan ni far vidare! Vi som skriver på den här bloggen är Petronella och Örjan. Bägge läser vi alla kommentarer men det är Petronella som står för svar på frågor och dylikt :o)

P.s Är ni ute efter korrekt svenska och en klar röd tråd ...ja då har ni hamnat helt fel..;o)

2008-11-29

Åter i internet-land...

...och så trött så trött. Det var längesen jag var iväg någonstans där man varken hade tillgång till nätet eller täckning på mobilen! Lite blogg-abstinens har jag faktiskt :o)



http://www.canbelysning.se

Imorgon ska jag läsa ikapp alla inlägg ni säkert hunnit med så här lagom till advent ;o)



Kram P.

4 kommentarer:

Maria sa...

Skönt att höra från dig......det är sååå tomt utan dig!

Ha det mys med familj.

Kramisar systeryster

Familjen Eriksson sa...

Heeej!

Välkommen tillbaka. Har saknat dig!
Blir det monsterpysseldag idag eller kommer ni pynta så lite som möjligt?

Puss puss

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att du är tillbaka.
Ha en riktig skön första advent!
Kram Ullis

Anonym sa...

Hejsan!

Var har du varit? En plats där man inte kan nå nätet eller ha mobiltäckning? På månen, eller????

Jag tror nog att du har det ungefär lika adventsfint just nu. Jag håller på att få spader bland flyttlådorna och är så avundsjuk på allas pyntande. Fast du kanske pyntar lite grann ändå?

Ha det gott!
Kram

//Charlotta.